ÁSZF

Az alábbi dokumentum Kocsi László e.v. által üzemeltetett internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és cégünk internetes oldalán (www.kiralypolo.hu) rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti , és elfogadja az, Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) amely Ön és a Kocsi László e.v között, mint egyezség létrejött.
Cégünk fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et a jogszabályi kereteken belül, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et. Az ide vonatkozó rendelet teljes egészében / 17/1999. (II.5.) Korm.rend./ ide kattintva tekinthető meg.

A web áruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1./ Üzemeltetői adatok ismertetése
2./ Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3./ A kínált termékek kategória besorolása
4./ Rendelési információk ismertetése
5./ A megrendelés feldolgozásával kapcsolatos információk
6./ Rendelés lépéseinek bemutatása
7./ A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
8./ Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
9./ Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
10./ Felhívás a csomag átvételével kapcsolatosan
11./ Jótállás, garanciális információk
12./ Az elállási jog ismertetése
13./ Az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztatás
14./ Adatkezelési információk.

1./ Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Kocsi László e.v
Székhely: 3950 Sárospatak határ út 38.
Telephely, nyitvatartás: 3950 Sárospatak Határ út 38. H-P: 16-21 h-ig
Adószám: 68115269-1-25 Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@kiralypolo.hu
Telefonos elérhetőség: 06 20 2566575

2./ Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása:

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással ill. telephelyünkön személyes átvétellel rendelhetők meg. Személyes átvétel feltételei: Előre egyeztetett időpontban történő átvétel. Fizetés készpénzzel, vagy banki átutalással lehetséges, esetleg előre történő banki utalással. Az előzetes banki átutalás esetén cégünk kiállítja az átutalási számlát, a megadott számlázási adatok alapján, majd a megadott e-mail címre a számla megküldésre kerül. A számla fizetési határideje 8 nap az átvételtől számít. Az árú átvételének a feltétele – akár házhozszállítás, akár telephelyünkön történő átvétel esetén – a vételár cégünk számláján történő jóváírása.

3./ A kínált termékek kategória besorolása:

Kategória besorolások felsorolása: nyomott pólók, pulóverek, textíliák

A termékek adatlapján feltüntetett ár a termék bruttó ára, mely minden adót tartalmaz.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

4./ Rendelési információk ismertetése:

A vásárlás regisztráció nélkül lehetséges.

5./ A megrendelés feldolgozásával kapcsolatos információk:

A rendelést telefonon vagy e-mailen keresztül visszaigazoljuk. Cégünk fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.
A megrendelés feldolgozása munkanapokon történik 9-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Cégünk a megrendelés visszaigazolásával egyidőben közli a megrendelés teljesítésének határidejét is. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül.

6./ Rendelés lépéseinek bemutatása:

A webáruházban csak 18. életévét betöltött cselekvőképes természetes személy és jogi személy vásárolhat és adhat le megrendelést. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint adásvételi szerződés jön létre Kocsi László e.v és a rendelést leadó természetes- vagy jogiszemély (továbbiakban: megrendelő) között, és a megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat az átvételkor kiegyenlíti.

A megrendelő a rendelés adatait e-mailen elküldő ” Megrendelés ” oldalon a ” Megrendelés ” gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit.

Az adásvételi szerződés Kocsi László e.v mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. Az Kocsi László e.v csak az internetes oldalain, a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül leadott rendelésekért felel.

A rendelés elfogadásához a megrendelő azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap megrendelő űrlap oldalain talál. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az ÁSZF valamely pontjával, a rendelést indokolás nélkül töröljük.

Felhívjuk a figyelmét a telefonszám és az e-mail cím pontos megadására, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése. Tájékoztatjuk, hogy az e-mail-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás 8 órán belül megtörténik.

7./ A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése:

A megrendelt termékeket Magyarországon belül a Posta futárszolgálat juttatja el a megrendelőhöz. (posta.hu)

A futárszolgálattal házhoz szállított termékek árát, illetve az esetleges szállítási költségeket utánvétes fizetéssel a futárnál lehet rendezni.

Igény szerint lehetőség van átutalásos fizetésre is. Ezt az igényét a megrendeléskor jelezze. A termék kiszállítása a vételár cégünk számláján történő jóváírását követő 1-5 munkanapon belül történik

A számla és az esetleges garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A futárszolgálat nem időben történő szállítására felelősséget nem vállalunk!

8./ Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása:

A megrendelt csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A futárszolgálat a megrendelésen szállítási címként megadott címre teljesít. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

9./ Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése:

Minden esetben, a szállítási költség hozzáadódik a kosár tartalmához.

10./ Felhívás a csomag átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját, valamint a kiszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

11./ Jótállás, garanciális információk:

A megrendelőhöz postázott árú minőségi vizsgán esik át, a cégünk részéről. Ha mégis megtörténik, hogy valamelyik termékünk hibás, a törvényben szabályozott keretek között a garancia érvényesíthető.

Cégünk az eladott termékekre a gyártók által adott garanciát tudja vállalni. A garanciális idő jelen ÁSZF-ben ill. az adott árucikken van feltüntetve, illetve a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. A jótállási idő kezdete a számla kiállításának dátuma és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár.

Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 17/1991. (I.1.)sz. Kormányrendeletben

A Cégünk, mint Eladó helytállási kötelezettségének feltétele, hogy a Vevő a hiba észrevételét követően haladéktalanul jelezze a meghibásodást és a hibás terméket az Eladó rendelkezésére, bocsássa.

12./ Az elállási jog ismertetése:

A megrendelt termékek kézhez vételétől számított nyolc napon belül vásárlóinknak joguk van indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól, és a megrendelt terméket visszaküldeni. Ebben az esetben a cégünk köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költségeit is a vevő viseli.

Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A termék sérüléséből adódó költségek a vevőt terhelik.

Használt terméket a vásárlástól való elállás keretén belül semmilyen körülmények között nem veszünk vissza.

13./ Az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztatás:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünk nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesítjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaérkezését követő 30 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. Egyeztetés alapján, postai úton történő visszafizetés is lehetséges!

14./ Adatkezelési információk:

Személyes adatot Cégünk kizárólag a rendelések és azok teljesítése érdekében, az ahhoz kapcsolódó jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezeli. Az adatkezelés minden szakaszában megfelel az adatkezelés céljának, az adatok felvétele és kezelése eleget tesz a tisztesség és törvényesség követelményének. Cégünk csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható.

Cégünk biztosítja az adatok pontosságát, teljességét és – ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges – naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

Személyes adat Cégünk által csak akkor kezelhető, ha a vevő a megrendelésének leadásakor külön engedélyezi. Jogszabály által kötelezően előírt személyes adatok megadása és annak felhasználási engedélyezése nélkül a megrendelést felvenni nem tudjuk tekintettel arra, hogy Cégünknek a jogszabályban rögzített eljárási és bizonylatolási kötelezettségnek eleget kell, hogy tegyen.

A web áruház használata során a cégünk a részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója. (Pl.: Futárszolgálat a megrendelés kézbesítéséhez). A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célból. (IP cím, látogatás időtartalma, stb.).

Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Cégünk a megrendelés teljesítéséhez használja fel.

Az egyes informatikai rendszerek által, a web áruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a cégünk bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@kiralypolo.hu e-mail címen.

A személyes adatok Cégünk általi kezeléséről a honlapunkon megtekinthető adatkezelési tájékoztatót nyújtunk megrendelőin részére.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) Korm. rend. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók.